Foderhäst tips

• Ridning
  • Trådstartare Trådstartare emmaromeo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 849
E

emmaromeo

Hej . Jag skall snart ha en ponny på foder . Men nu skulle jag vilja veta lite vilka saker ja behöver t.ex ; stängsel och el och sånt ..

:bump:

Sv: Foderhäst tips

Var ska du ha hästen? Hemma? Sällskap?
Utrustning? Foder?
Vem betalar vad? Vid tex skador, utrustning m.m

Skriv ett avta´l med ägaren så att inga missförstånd uppstår. Viktigt att ni tar itu med frågor som veterinär, försäkring m.m

Vore kul om du berättade lite mer om vad du ska ha hästen till, var du ska ha den och så. Då blir det lättare för oss att hjälpa till! :)

Sv: Foderhäst tips

Jag har haft och har foderponny. Hjälper gärna, men du skrev inte om ditt utgångsläge. Vart du ska ha hästen, vad du får me och sånt.

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag har precis köpt en häst på 6 år. Jätte lugn och snäll att rida, kommer om ett tag. Han behöver bygga lite mer muskler pga inte...
Svar
16
· Visningar
1 607
Senast: Edla
·
Utrustning Hej jag söker tips på kläder som inte ger mig och hästen statisk elektrisitet. Jag har förstått att syntetiska material går bort och att...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Islaend
·
Ridning Hej, jag rider på ridskola och senaste lektionen så fick jag rida en häst som är seg och ganska envis. Och fler gånger under lektionen...
Svar
3
· Visningar
892
Senast: Emma-pemma
·
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 548
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka