foderstat till hästen?

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare duken94
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 629
D

duken94

hej, hur ska jag lägga upp en foderstat om jag har tänkt på hur mycket jag har ridit hästen och hur mycet den får vila, ska jag ge den lika mycket varje dag eller lite mera ena dagen och lite mindre andra? hur gör ni? :)

Sv: foderstat till hästen?

Lika mkt varje dag. Om hästen vilar kanske 2 dagar per vecka men går i hagen spelar det inte så stor roll tycker jag. Om den är skadad eller jag är bortrest och den kommer vila flera dagar i rad brukar jag dra ner på kraftfodret, inte annars. :)

Liknande trådar

Hästvård Ska börja ge min häst Gastrogard i morgon för magsår. Veterinären som skrev ut medicinen sa att jag kan ge det när som helst under...
Svar
1
· Visningar
285
Hästvård Hej. Är det någon fler som har häst med artros i halskotpelaren? Givetvis har vi kollat upp detta och fått en diagnos och fört en...
Svar
6
· Visningar
600
Senast: Lavinia
·
Hästvård Jag pratade med två veterinärer på kliniken när jag var där för Barkas senaste ultraljud. De kunde båda tänka sig att problemen vid... 2
Svar
20
· Visningar
1 801
Senast: sorbifolia
·
Hästvård Hej! Har en snabb fråga jag inte lyckats googla fram svaret på! Min häst är betäckt pga livslång skada. Inget hon har någon smärta av...
Svar
12
· Visningar
1 118
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka