Bukefalos 28 år!

foderstats krumellutter

E

etmoria04

har använt mig av två olika foderstats program och blir inte så smart av det snarare dummare fattar precis noll och ingenting:( e det nån vänlig själ där ute som skulle kunna hjälpa mig och förstå alla värden riktlinjer och hej o hå är jag jätte tacksam försöker räkna ut en foderstat åt min lilla flicka har analyset på höet nu :idea:
 
Sv: foderstats krumellutter

Jag är inte heller så bra på foder men jag tror de flesta här brukar rekommendera hippocampus.slu.se
Jag har suttit och räknat där och tycker att det verkar bra, lite mer utförligt än freefarm som jag oxå tittat på.

Inte mycket hjälp kanske... :o
 
Sv: foderstats krumellutter

Vad är det du vill ha hjälp med? Du kan PM:a mig så kanske jag kan reda ut något åt dig, men jag är igen expert. har precis lärt mig räkna ut foderstater själv :bump:
 

Liknande trådar

Foder & Strö hej Jag håller nu på och räknar min hästs foderstat och håller på med mineralerna. Eftersom det finns granngården mineraler i stallet så...
Svar
19
· Visningar
1 623
Senast: Ladybug
·
Foder & Strö Jag är helt novis på att räkna foderstater, sitter med mitt livs första grovfoderanalys i näven och har använt "hästsveriges"...
Svar
11
· Visningar
3 170
Foder & Strö Hej hopp! Jag sitter just nu o räknar ut en ny foderstat till hästen då vi fått nytt grovfoder med lågt protein innehåll. Hon har...
Svar
2
· Visningar
942
Senast: lewellyn
·
Foder & Strö Hej, konstig fråga kanske, men jag har alltid haft hö till min hästar och nu i vinter skall vi ge hösilage. Balarna kommer från en annan...
Svar
1
· Visningar
726
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp