Foderstatsberäkningsprogram

S

Silly

gud vilken lång rubrik... hehe, Undrar iallafall vilket beräkningsprogram (på nätet) ni föredrar. har provat freefarms optimerare men när jag testade de värden jag fick fram på hippocampus strämde de inte alls..

Sv: Foderstatsberäkningsprogram

Jag har inte provat freefarm på länge, men hippocampus är typ en gren av SLU, så det tror jag mer på om jag tvingas välja.

Sv: Foderstatsberäkningsprogram

Jag använder Hippocampus, helt enkelt därför att jag tycker att SLU känns som en trovärdig och vedertagen källa :) .

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Jag har en foder ponny just nu som jag är lite orolig för .. hon är ett 15 årigt sto som i grunden har lite svårt för att behålla...
Svar
14
· Visningar
2 003
Senast: tanten
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med... 2
Svar
21
· Visningar
3 430
Hästvård För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Svar
18
· Visningar
2 156
Senast: Mint
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
854
Senast: WildWilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka