Fodervärdsavtal *behöver hjälp*

M

Mirrah

Jag ska skriva ett fodervärdsavtal som jag ska ha ett exemplar och fodervärden som ska ha min ponny ska ha ett exemplar. Men problemet är att jag inte vet hur jag ska skriva.

Alltså jag vet ju på ett ungefär vad som ska vara med och så men hur jag än skriver ser det så fult skrivet ut...

Kan nån hjälpa mig... Ingen som råkar ha ett färdigt exemplar att ge mig? =P

/Amanda

Sv: Fodervärdsavtal *behöver hjälp*

Det finns jättebra exemplar att köpa. Investera de fattiga slantarna dessa kostar, det kommer säkert att betala sig i längden.

Sv: Fodervärdsavtal *behöver hjälp*

Jepp, jag upptäckte det igår i alla fall. tack för hjälpen ändå. =)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 557
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 828
Senast: Ceta
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 635
Senast: Lavinia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har aldrig startat nån dagbokstråd här innan. Men det här är för tungt att bära ensam, och jag vill inte lägga hela tyngden på min... 2
Svar
31
· Visningar
2 275

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • Rintränings- och utställningstråd

Hästrelaterat

Tillbaka