Förlovningspresent?!?

Kivina

Trådstartare
Mina nära vänner är utomlands just nu och har förlovat sig idag. De kommer hem på söndag och eftersom jag passar deras hus och hundar så tänkte jag att det skulle vara kul att lämna en liten present åt dem när de kommer hem. Men min fantasi är lite trög så här på kvällskvisten så vänder jag mig till er!

Jag tänker mig att kunna lägga runt 300 kr på presenten, och har möjlighet att åka ner på stan och köpa den imorgon, så fram med era bästa tips på roliga, välbehövliga eller onyttiga presenter.

Jag förstår om ni tycker det är svårt att tipsa eftersom ni inte känner paret, men tipsa iallafall, om inte annat för att få igång min egen fantasi :D
 
Sv: Förlovningspresent?!?

En korg med lite bröd, ostar och frukt? Eller annat som du vet att paret uppskattar. :)

Edit: KEX, inte bröd. Även om bröd är gott det med, haha.
 
Senast ändrad:
Sv: Förlovningspresent?!?

Jag tänkte det själv först, men jag vet att de ätit ost, kex och frukt tillsammans med vin och champagne i samband med att de förlovade sig. Då tycker jag det blir lite same same. Hade de inte gjort det där borta hade jag lätt köpt det jag också!
 
Sv: Förlovningspresent?!?

Räcker det med nån hjärtformad skål med snask alt. hjärtformat godis i skål/gullig förpackning och ett grattiskort?
 
Sv: Förlovningspresent?!?

Fast man kan aldrig få för mycket champagne när man är nyförlovad. :D
 
Sv: Förlovningspresent?!?

En flaska bubbel och en bukett vitsippor (el.liknande) i en liten ny skål/litet glas.
Jag skulle bli jätteglad för en sådan present. Det är ju tanken som räknas :-)
 

Liknande trådar

Mat Jag ska resa bort och får hjälp av vänner med min hund. En av de inblandade ska dessutom skjutsa mig till Arlanda och hämta mig där. För...
Svar
1
· Visningar
559
Senast: Nahar
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 840
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 896
Senast: lilstar
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 685
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Kemisk kastration?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp