Försäkring ätstörning

kaninälskare

Trådstartare
Hej!
Har en fundering kring försäkring och ersättning gällande ätstörning.
Jag har sedan innan anorexi på papper men fick inte ut ersättning då jag hade symptom innan min försäkring började gälla, rimligt.

Jag kommer nu troligtvis få diagnosen bulimi, som jag inte haft symptom på alls innan försäkringen började gälla utan har kommit senare.
Jag undrar om någon av er har erfarenhet av detta. Är det möjligt att få diagnosersättning för bulimi? Finns ju inget som säger att dessa två hänger ihop, dessutom är det olika tidsspann.

Kan tillägga att jag har trygg-hansa.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ FÖRSÄKRING- symptom innan försäkrad Hej! Jag har en liten fundering kring min försäkring. Jag fick nyligen diagnosen anorexia. Aldrig...
Svar
8
· Visningar
1 416
Juridik & Ekonomi Behöver input från er allvetande bukare igen! Jag ska förhoppningsvis börja jobba i Sverige, och skulle haft lite info kring vad som är...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 911
Senast: Bison
·
Hästvård Hej! Jag är intresserad av en f.d ridskolehäst som inte fungerade i verksamheten dels för att den var känslig och för svårhanterlig där...
Svar
11
· Visningar
880
Senast: SaraB
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 856
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp