Förskoletid som timvik

Mirre

Trådstartare
Jag jobbar i nuläget som timvikarie och vi har hitills haft dottern på förskola 15h/vecka. Nu krockar våra arbetstider för mycket för att det ska funka, så måste ändra till betalplats så vi kan sätta in de tider vi jobbar på. Men hur mycket omsorgstid ska man skriva in? Ska man skriva heltid fast vi nog inte kommer ha det fullt ut? Och hur många timmar blir det i veckan då? 🤔
 
Jag jobbar i nuläget som timvikarie och vi har hitills haft dottern på förskola 15h/vecka. Nu krockar våra arbetstider för mycket för att det ska funka, så måste ändra till betalplats så vi kan sätta in de tider vi jobbar på. Men hur mycket omsorgstid ska man skriva in? Ska man skriva heltid fast vi nog inte kommer ha det fullt ut? Och hur många timmar blir det i veckan då? 🤔
Hör med förskolan hur ni ska göra? Här vill de att man hellre skriver längre dagar och hämtar före utsatt tid/lämnar efter utsatt tid.
Tänker också att om du jobbar som timvik kan du bli inringd med kort varsel? Då är det ju bra att veta att det finns plats på förskolan.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 188
Senast: Amha
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 242
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 013
Senast: Sasse
·
Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
750
Senast: Lutten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Mat till kräsen liten valp
  • Hur länge är din hund ensam?
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp