Försöker hjälpa en Irländska hitta Bower Elaine, vet inte var jag skall leta?

FinnishLapphund

Trådstartare
Visste inte vilket forum jag skulle posta i, så jag provar här. Jag försöker hjälpa en person från Irland som sålde sin häst till en numera före detta vän förra året. Han lovade att han skulle behålla henne resten av livet bla bla bla, men istället sålde han vidare henne direkt, och allt vi lyckats få reda på var att det var till någon i Sverige, och att hästen nu finns i Blå Basen, men där tar spåret slut.

Finns det någon annanstans än Blå Basen där vi kanske kunde försöka få veta vart Bower Elaine, skimmel sto, född 2013, importerad från Irland förra året, har tagit vägen? Hon har COPD = KOL, så behöver leva ute, men vi vet inte om den nya ägaren i Sverige fick den informationen eller inte. Vill bara veta att hon har det bra.

Som mitt användarnamn antyder är jag hundägare, inte hästägare, så jag vet inget om svenska häst forum, sidor på Facebook, eller liknande, men jag vet att många svenska hästar är importerade från Irland, så jag misstänker tyvärr att det är som att leta efter en nål i en höstack.
 

Liknande trådar

G
Avel Är det något jag känner starkt för så är det denna lilla ponny. Förstår inte varför det inte är mer uppmärksammat, med tanke på att det...
Svar
17
· Visningar
2 305
Senast: crazy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp