Förstöraren

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kära dagbok,

Jag har visst lyckats förstöra allt igen. Precis som vanligt alltså, jag förstör alltid allting. Nu ligger jag i en patetisk hög på golvet och gråter, men snart måste jag ge mig själv en ordentlig örfil, skölja av mig alla spår av tårar och låtsas som att inget har hänt.

Vad gjorde jag den här gången då, som förstörde allt? Svar: inget. Jag fick istället en förhandsutskällning för något som någon trodde kanske skulle hända imorgon. Skulle det hända? Svar: nej. Allt var bra. Jag visste hur dagen skulle se ut imorgon, jag hade inga problem alls med den. Allt väl. Men denna person tyckte att det var på sin plats att skälla ut mig redan idag ändå, så jag vet min plats imorgon antar jag. Jag blev ledsen, och då blir jag ännu mer utskälld. Då bevisar jag bara att jag visst förstör allt. Nu är det för sent iallafall, nu är allt förstört för min del. Jag ska se till att inte förstöra det mer för någon annan, men hur jag än gör slutar det alltid på samma sätt. Jag förstör alltid allting.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
826
  • Artikel
Dagbok En 30-nånting år gammal person borde inte behöva begravas. En mamma borde inte behöva begrava sitt barn. En storasyster borde inte...
Svar
7
· Visningar
1 268
Senast: Jenka
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 716
Senast: Rie
·
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 612
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Mat till kräsen liten valp
  • Akvarietråden IV
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp