foglossning ???

• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare Piffelina
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 686
P

Piffelina

Jag har i vissa stunder kännt att det gör ont i ryggslutet vid svanskotan. Eller ont och ont, det känns helt enkelt. Det är bara i några sekunder då jag byter läge på kroppen, t ex när jag ska ta upp saker från golvet. Det är absolut inte så jag klagar men om det är början till foglossning kan jag förebygga detta på något sätt? Så det kanske inte blir "värre"...

Sv: foglossning ???

att det börjar i svanskotan låter inte riktigt som foglossning. Foglossning brukar kännas mest där fogarna i bäckenet sitter, alltså ungefär mitt på skinkorna bak eller över blygdbenet fram.
Är det foglossning så måste man vila bort det, det går inte att träna bort. Här finns lite andra tips
http://netdoktor.passagen.se/default.ns?lngItemID=3476

Sv: foglossning ???

Ok, jag får väl vänta och se vad som händer. Blir det värre ska jag ringa barnmorskan eller så får jag prata med henne när vi ska dit den 1:e februari. Jag har aldrig känt av detta innan så jag antar att det är i samband med graviditeten...

Liknande trådar

Övr. Barn Vi har 2 barn. Ett på 10 och ett på 7. Det yngre barnet är till vissa delar extremt olik sitt äldre syskon och saker som fungerat med...
Svar
16
· Visningar
1 435
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 814
  • Artikel Artikel
Dagbok Är i någon slags fas. Det är egentligen bra och absolut livsnödvändigt men också ibland superjobbigt. Drabbas av insikter som verkligen...
Svar
0
· Visningar
535
Senast: miumiu
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 624
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka