Föl knivskuret i hage

Sv: Föl knivskuret i hage

Håller med om de som skriver om bristfällig tillsyn. Hemskt att folk gör sådant där! :mad:

Håller med om de som skriver om bristfällig tillsyn. Hemskt att folk gör sådant där! :mad:

Men det kan varit så att dom inte kollat under svansen under den perioden. Står ju ingenting om att det skulle vara ett stort sår..

Men om det är polisanmält så torde det vara mer än en liten skråma...

Hade jag varit säker på att en främmande människa gjort det, så hade jag anmält det i vilket fall.. Det är väl inte okej för främmande människor att skära i hästar om dom bara skär lite?

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med... 2
Svar
34
· Visningar
3 918
Senast: Freazer
·
Hästhantering Hej! Jag skulle behöva lite tips och råd från er kunniga. Jag har en tvåårig valack som är mer vild än tam och i stort sätt omöjligt... 2 3
Svar
51
· Visningar
7 171
Senast: co-SMAD4
·
Hästhantering Hej! Jag har en medryttarhäst som jag haft nu i 2 år. Han är en rätt kraftig connemara, 10 år och importerad från Irland. Jag tror att...
Svar
15
· Visningar
3 221
Senast: Sel
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter När kvinnan kom ut till sina hästar upptäckte hon stora mängder blod på marken. Det visade sig sedan att någon knivskurit ett av djuren...
Svar
0
· Visningar
438
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka