JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Följ lag-SM i dressyr via webb-tv
(Ridsport) LAG-SM DRESSYR, FLYINGE: Med start i morgon fredag avgörs lag-SM i dressyr på Flyinge. Samtliga kval, finalen och Grand Prix-klasserna kan följas live via webb-tv.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
Efter torsdagens och fredagens inledande dressyr står terräng på schemat vid Nations Cup-finalen i Boekelo, Nederländerna. Här kan du...
Hästnyheter
Avel står i centrum när Sveriges Lantbruksuniversitet håller öppna digitala föreläsningar under hela fredagen. Här kan du följa med via...
Hästnyheter
I dag, söndag, kan den som vill följa terrängmomenten i såväl lag-SM som Nations Cup via webb-tv. Här finns länkarna du behöver.
Hästnyheter
Ridsports-VM börjar med dressyrens Grand Prix och nationstävling.
Följ tävlingen på SVT2/Play eller i spelaren ovan, med start 10.55.
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Forsta dagen av en tre dagars weekend. :cool: I dag ska Jag utratta en hel massa arenden och handla lite, I morgon kommer sonen och...
hastflicka
3 minuter sedan
Svar: 1 126
Visningar: 39 228
Allmänt
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Idag stod klockan på 02.45, tidig uppstigning för årets första skyddsjakt på gås!
Trots de senaste dagarnas regn fick vi en fantastiskt...
AraSlei
Idag kl 14:14
Svar: 1 385
Visningar: 84 886
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Behövde inte oroa mig :D Valp hade superfin kontakt med mig och tog belöning :heart
Luzzan
Idag kl 12:13
Svar: 975
Visningar: 71 473
Hund