Fontainebleau

aicha

Trådstartare
Någon som ska till Fontainebleau i Frankrike sista helgen i mars? * och ***. Var ju många svenskar som var där förra året. :smirk:

Sv: Fontainebleau

Jag ska kanske, men skulle det inte vara en ** klass? Eller har jag fått för mig fel...

Jag tror inte det, men jag kan oxå ha fel :angel: ...vi har, som det ser ut nu, bara en i *** så jag har för mig att det var * klass oxå. Det var det förra året iaf.

Kanske inte blir så många svenskar i år då. Linda och Victoria är väl i England. Niklas kanske åker, & din chef då...Sara & Katrin kanske?

Jag tror första tävlingen i år skulle vara en ** men har också för mig att det var i Fontainebleau det skulle vara... jag har egentligen ingen koll alls, vet inte ens om jag ska med :angel:
Men på tävlingsterminen står det att det ska vara * och *** klass, så du har säkert rätt.

Vilken av era ska gå?

Johan ska dit sa den lilla tösen som var med förra året, hon ska med i år också. :)

Ah, hon var ju så gullig! :) Det går bra för henne på ponny va?

Japp, vi åker antagligen bara med den svarte vilden i år...ingen bra tävling för skäcken att debutera *** på..

Men ska inte du med? Kom igen nu Lena, vem ska annars tjata på mig om mina regnbyxor?! :idea: :devil:

Bara Snacke än så länge, kanske någon försäljningshäst i * oxå, men det vet vi inte än. Men då trivs han ju iofs, när han får vara ensam med all uppmärksamhet den stora divan... :smirk: :love:

Jag är inte tillfrågad av nån och frågan är väl om jag kan, jag har så mycket egna tävlingar i år och måste prioritera dem vad gäller ledighet osv.
Annars vore det trevligt, det var ju en helt OK tävling. :)

LenaH skrev:
Jag är inte tillfrågad av nån och frågan är väl om jag kan, jag har så mycket egna tävlingar i år och måste prioritera dem vad gäller ledighet osv.
Annars vore det trevligt, det var ju en helt OK tävling. :)

Det kan du glömma för jag har inga tävlingar knappt och har redan anmält mig som frivillig hästskötare på dom roliga tävlingarna fast först får jag väl gå någon kurs i hur man knoppar först :o

Du har ju fallit redan på första trappsteget - kan man inte knoppa får man stanna hemma! :angel:

ha ha man kan väl lära sig , jag kan ju öva på sune ju :devil:

Nä då skall jag hoppa CR på min nya 5 åriga hopphäst :banana:

Och jag kom på att det var Luhmülen vi kanske skulle till och inte Fontainebleau. :angel:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Hoppningens världscupsäsong fortsätter med den andra deltävlingen i Helsingfors – och det ska ridas femstjärnig fälttävlan i Frankrike...
Svar
0
· Visningar
68
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Svenska ryttarna hade stora framgångar vid Europamästerskapet i Mounted Games i La Motte, Frankrike, förra helgen.
Svar
0
· Visningar
120
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I helgen är det dags för Breeders Trophy i fälttävlan och då avgöra även Svenska Ridsportförbundet Unghästchampionat, ett samarbete med SWB.
Svar
0
· Visningar
121
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Två svenska mästare i fälttävlan korade under helgens tävlingar i Kristianstad. Wynja Eriksdotter Rubin och Mikko Moisala var...
Svar
0
· Visningar
113
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Bästa kloslipen?
  • Akvarietråden V