JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
För alla er Isola-fans (Fideli... ;) ).
Sv: För alla er Isola-fans (Fideli... ).
Ahhhh jag vill bara gooosa!
Att han är jättelik den skitsöta kisse jag funderar på att ta från ett katthem gör ju inte saken sämre.
Du länkade till Isola-filmen igen, men jag hittade Dimma också
hahaha, hon ser verkligen ut som en säl..
jag har en film på min mobil på Isola när jag slår henne på huvudet
den katten är inte normal nånstans, men söt är hon iallafall
jajaja, okej, inte slog men klappade hårt
Det är väl inte mitt fel att kattokan gillar lite hårda tag
Övr. Katt
Första filmen ligger han i min säng och blir matad medan han tittar på Moulin Rogue. :p Lata skrälle. :love:
Och det här är hans...
IT & mobiler
Eftersom jag är usel på att beskriva datorrelaterade saker har jag filmat problemet...
Övr. Katt
jag vet inte hur en topz kan vara så rolig men en sån håller lätt lillpojken igång i sådär 20 minuter.
Nu gjorde han ju inga av sina...
Träning
Hejsan, nu är det så här att jag skulle vilja ha lite kommentarer om min ridning, min sits i stort sett.
Det ni nu kommer att få se är...
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Jobbar stenhårt på att få tillbaka förtroendet hos Sparky. Vi är inte riktigt där än när det gäller maten men i dag behövde jag inte gå...
Hoarfrost
Alldeles nyss
Svar: 1 159
Visningar: 61 443
Katt
Akvarietråden V
Övr. Djur Mina kampdamer har fått flytta till 200L. De kommer nog stortrivas där. I deras 54 har jag nu en drös gurami-yngel. Jag misslyckades med...
Red_Chili
5 minuter sedan
Svar: 1 420
Visningar: 43 011
Djur
Födda -21
Avel Hurra för Kajan som fyller 4 idag! 🥳❤️
miumiu
2 minuter sedan
Svar: 894
Visningar: 111 166
Avel
Annonsera Mera VIII
Gnägg Men fy så irriterande. Tackar för infin, jag ska lägga ut en häst där snart , måste komma ihåg att skriva allt med bokstäver.
Shaggy
40 minuter sedan
Fälttävlans-tråden 2025
Fälttävlan Jag tävlade dressyr igår för första gången på 20 år! 😃Tävlade ponny några få gånger för 20 år sen och sista tävlingen var verkligen...
Gilette
40 minuter sedan
Svar: 87
Visningar: 3 802
Grenar