FÖR lysande klockradio

Kaki

Trådstartare
Har länge sökt efter en klockradio som ska passa in på alla mina krav på utseendet. Hittade en idag men nu när jag satte upp den hemma i sovrummet märkte jag hur sjukt mycket den lös! :o Jag kommer inte kunna sova i det där?! Hela rummet är ju blått!

Har ni några tips hur jag kan få den lysa mindre? Känns omständigt att behöva fara in till stan och lämna tillbaka den (200kr).. Kan det finnas typ mörk plastfilm jag kunde sätta över någonstans? Finns ju självhäftande sådan man kan köpa åt bil men jag har ingen lust att köp typ 300*150cm när jag kanske behöver max 10*10cm...

Hjälp en Lisa! :crazy: Eller skulle ni lämnat tillbaka?

Senast ändrad:
Sv: FÖR lysande klockradio

Alltså - enklast är ju att lägga något i mörkt tyg över. Det gör jag med min sambos BlackBerry som lyser som sjutton på nätterna, visst är det en primitiv lösning men det funkar ju och du hör ju när den sätter igång även om det ligger en t-shirt eller så över :)

kl

Fixa ngn bra tejp och tejpa över som dämpar. Typ som när man tonar rutor på bil. Du ser tiden men "tiden" ser inte dig:idea:

Kolla om det finns en inställning på klockradion där du kan ändra ljusstyrkan är oxå ett alternativ

Står inget i bruksanvisningen om att det ska gå.. :/ Annars hade det ju varit perfa! Vad står det på knappen där du kan ändra det?

Okej. Men jag tänker lämna tillbaka den på onsdag... Blir så ändå.

ja jag tycker den i trä var mkt fräck :D

d var nog mitt ex som hade den funktionen på sin klockradio. fanns en spak man kunde flytta i 2 lägen. kmr inte ihåg vad det heter

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka