För tidigt?

Victoria Secret

Trådstartare
Jag tog ut min hormonspiral för tre veckor sedan och de senaste dagarna har jag varit så himla trött. Jag vet att det kan gå så snabbt men är det för tidigt att ta ett graviditetstest? Jag har inte haft mens de senaste 6 åren och innan spiralen hade jag jätte oregelbunden.

Sv: För tidigt?

Jag plussade två veckor efter att jag tog ut min kopparspiral. vet inte alls hur det funkar med hormonspiral om hormonet sitter kvar lite efteråt, men testa kan man ju alltid göra =) Vi kan ju omöjligt veta om du är gravid ;) :D

Sv: För tidigt?

Nej hormonet sitter inte kvar så man kan bli gravid direkt efter utag av spiralen. Jag tänkte mest om ett graviditetstest kan visa positivt så här tidigt, man ska ju gärna ta testet vid beräknad mens men jag har inte haft mens när jag haft spiral.

Liknande trådar

R
Gravid - 1år Jag är gravid och orolig för det mesta. Eftersom jag är 40+ är jag väl medveten om att det är en ökad risk för missfall m. t. p. min... 2
Svar
38
· Visningar
3 124
Senast: Roheryn
·
Gravid - 1år Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Svar
4
· Visningar
960
Senast: Blyger
·
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
11 464
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 564
Senast: julgrisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • Shop to you drop, del 4