För tionde gången - vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tycker du skall ta upp det och undersöka om det ligger något specialavtal i botten Det kan ju tänkas att det, som @ainasoja påpekar finns en särskild anledning.

Om inte bör alla ha samma förmåner eller inte ha.
Det speciella jag kan tänka mig är att den personen är lite skör och är väldigt öppen med det. Det är mycket som är jobbigt och tungt och den långa resvägen (en timme) är svår.
Uppfattar ledningen som en smula rädd för bekymmer. Jag tog upp min arbetssituation och fick omedelbar och positiv respons och efter förändringar kom många och täta frågor om hur jag mådde och tyckte det var.
Om man vädrar missnöje får man förmåner. Det är min erfarenhet hittills.

Men alla går på knäna. Skillnaden är att en gnäller öppet och ljudligt. Andra biter ihop och kämpar på. Den som gnäller får specialbehandling.

(ja, jag är lite bitter....)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 547
Senast: Rosett
·
Tjatter Kom hem efter kejsarsnitt igår, snittet 2 dagar gammalt. Visar sig att min "medel-mot-hård" madrass är på tok för mjuk för att jag ska...
Svar
6
· Visningar
472
Kropp & Själ Är det någon som gjort en npf utredning hos ett privat företag? Rekommendationer, avrådan från visst bolag, om det hjälp att få... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
2 704
Senast: Tantan
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera... 2 3
Svar
54
· Visningar
5 419
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka