För tionde gången - vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
@ainasoja @athena_arabians jodå det går såklart med cellofan också, inte hittat det heller än bara :rofl: Men panduro verkar ha små söta askar i papp typ som nog ska kunna fungera. Annars köper jag kanske lite tjockare papper och viker egna kartonger :)

Finns ju massor av fina mallar till viktningar man kan göra kom jag ju på
a15410c8b0508e6e82c43c984ef61b1d.jpg

Tror jag ska lös på mitt hår med en sax. Jag är inte riktigt nöjd med klippningen mera så jag ska nog fasen klippa till det lite grann. Ibland är det en fördel att ha läst frisörutbildningen men oftast inte....

Tror jag ska lös på mitt hår med en sax. Jag är inte riktigt nöjd med klippningen mera så jag ska nog fasen klippa till det lite grann. Ibland är det en fördel att ha läst frisörutbildningen men oftast inte....
Det gjorde jag medan jag väntade på att värkarna skulle starta igen när jag väntade dottern :D Blev rätt bra, trots avsaknad av frisörutbildning...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 532
Senast: Rosett
·
Tjatter Kom hem efter kejsarsnitt igår, snittet 2 dagar gammalt. Visar sig att min "medel-mot-hård" madrass är på tok för mjuk för att jag ska...
Svar
6
· Visningar
469
Kropp & Själ Är det någon som gjort en npf utredning hos ett privat företag? Rekommendationer, avrådan från visst bolag, om det hjälp att få... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
2 621
Senast: Tantan
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera... 2 3
Svar
54
· Visningar
5 411
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Uppdateringstråd 31
  • Guldfasanerna