JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Förändringar i förbundsledningen
Moderator
Hästnyheter
Marknadsutskottet i EU röstade i förra veckan för ett undantag av levande djur i kommande EU-förordning. Detta innebär en delseger mot...
Hästnyheter
Erik Duvander har fått ett nytt internationellt uppdrag. Nya Zeelands förre förbundskapten blir performance director för USA:s...
Hästnyheter
Några timmar har gått sedan Sverige kammade hem bronset på EM i fälttävlan – ett resultat som stärker laget inför kommande, ännu...
Hästnyheter
Den 19-22 oktober är det dags för årets upplaga av unghäst-VM i fälttävlan och nu är de svenska ekipagen nominerade. ...
Källa / Läs...
Guldfasanerna
Övr. Djur En av ankorna ruvar förresten! Vi väntar smått om lite mindre än tre veckor om äggen är som de ska. 😊
(inte sexton stycken tack och lov!)
Sel
33 minuter sedan
Svar: 1 575
Visningar: 134 831
Djur
Minska antalet fästingar på katt
Huh, halsbanden är ju torra så det tänkte jag inte riktigt var så. Men okej, coolt.
Asko
Idag kl 16:50
Svar: 11
Visningar: 320
Katt
Ofräsch häst?
Ridning Jag har sedan drygt en månad ridit på ett trevligt sto på 15 år. Innan detta reds hon nog ganska sporadiskt, men är inte helt hundra på...
e_jhastar
21 minuter sedan
Dressyrhingsten Skyline to B.
Avel Lite tråkigt, jag tycker han verkar vara vettig inom dressyren med och det är ju väldigt bra att ha sådana synliga. Men också...
Sryoqwe
30 minuter sedan
Svar: 232
Visningar: 26 048
Avel
Bästa länet för häst?
Hästmänniskan Nu har ju inte ts skrivit att hon vill köpa en gård 🙄
Priserna är betydligt bättre här än Stockholm med fördelen att man slipper...
Bison
52 minuter sedan