M
Muppo
*suck* Hatar alla dessa flughuvor, de ställer bara till besvär!
Min lilla fullblodsvallack är så känslig i sina ögon att han MÅSTE ha huva från den dagen då första flugan/myggan vaknat till liv. Resultatet blir annars röda, irriterade och rinnande ögon som måste behandlas...
Ifjol köpte jag en ny fin grå från M**k T**d som jag fått rekommenderad, Tyckte själv den satt fint! Väl sen när vintern närmade sig och pålle bytte päls så hade vi helt plötsligt fått två vita små fläckar på nosryggen!
Å jag som vet hur känslig pålle kan vara och hade spänt huvan löst hela tiden! Inget skav hade han fått av den heller, men men NU HAR VI EN PÅLLE MED FULA VITA FLÄCKAR PÅ NÄSAN!
Iår fick pålle ha sin vanliga fina mjuka svarta huva igen, Å VAD HÄNDER! Upptäckte igår att han nött ner sina ögonfransar så dom är jättekorta
ALDRIG varit med om liknande! *huuuuu* hoppas de kommer ut igen bara, men stackars pållen!
Någon som har tips på ngn bra huva?
Ifjol köpte jag en ny fin grå från M**k T**d som jag fått rekommenderad, Tyckte själv den satt fint! Väl sen när vintern närmade sig och pålle bytte päls så hade vi helt plötsligt fått två vita små fläckar på nosryggen!
Iår fick pålle ha sin vanliga fina mjuka svarta huva igen, Å VAD HÄNDER! Upptäckte igår att han nött ner sina ögonfransar så dom är jättekorta
Någon som har tips på ngn bra huva?