Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Kan berätta om en liknande händelse. Inhandlade på ridsportbutiken i närmaste större stad ett par syntet stigläder. Efter att ha ridit med stiglädren TVÅ gånger var det sprickor på dem. Jag gick tillbaks till butiken, de känner dessutom mycket väl igen mig sedan tidigare. Ägaren till butiken bad om kvitto, sa att det har jag tyvär inte kvar (arg på mig själv då jag brukar spara kvittot i alla fall ett tag), och hon svarade att deras leverantörer kräver ett kvitto för att de ska kunna reklamera.
Jag sa att hon kunde ju själv se att det är precis sådana stigläder som de säljer. Och visst kunde hon det men snäste i stilen att "kära du, vi kan inget göra", med tillägget "du får köpa i äkta läder nästa gång, det håller ju bättre".
Så hon visste då att dessa inte var ämnade att hålla för mer än en ridtur?!?!
Var vansinnig och vill slänga stiglädren i papperskorgen utanför. Men av principsak tog jag med mig dem, jag hade ju i alla fall betalt för dem...
Juridik & Ekonomi Sist i världen att lämna in deklarationen..
23.30 såg jag på Facebook att skatteverket påminde om att det var andra maj idag. Hade jag...