Det sägs att magnesium kan göra att man sover bättre. Eller minns jag fel nu![]()
Magnesium sägs vara bra mot typ allt verkar det som..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det sägs att magnesium kan göra att man sover bättre. Eller minns jag fel nu![]()
Efter tips härifrån buke i början av året/slutet av förra sydde jag ett eget vikttäcke. Totalkostnaden blev 200kr. 10% av min vikt gjorde jag täcket.
Annars är Gekås ett tips. Jag köpte mitt där för 600 kr.Vad använder du då? Till tyngder och vad för material sydde du i? Det vore ju kanon att göra eget! Jag som älskar att sy.
Annars är Gekås ett tips. Jag köpte mitt där för 600 kr.
Vad använder du då? Till tyngder och vad för material sydde du i? Det vore ju kanon att göra eget! Jag som älskar att sy.
Vad använder du då? Till tyngder och vad för material sydde du i? Det vore ju kanon att göra eget! Jag som älskar att sy.
Vad har du för madrass och kudde? Tyngdtäcke har visst blivit en modefluga nu, jag har dock inte hittat någon av dessa mbilliga tyngdtäcken som motsvarar de tyngdtäcken man använder inom vården. Jysk har flera varianter av tyngdtäcke som är bra mycket bättre än det som säljs på gekås.
För att? Täcket från Gekås är av märket Borganäs. Vad är det som är dåligt med det?Jysk har flera varianter av tyngdtäcke som är bra mycket bättre än det som säljs på gekås.
@Scata inte ont i käkarna. Korvat runt har jag alltid gjort, men kanske har det blivit värre med tiden.
Kanske hänger det ihop med lite smärta.
Ska kolla upp med vården om det går att göra nån utredning.
@Lovisaleonora jag har provat ligga i en tempursäng hos en säljare och tyckte det var vansinnigt obekvämt
Har en tjock bäddmadrass från Jysk, sängbotten vet jag inte.
Ja, Tempur är inte komfortabelt i mysbemärkelse, det tar ofta ett par dygn efter att kroppen vant sig. Men att inte ligga bra gör att sömnkvalitén tar stryk.
Magnesium sägs vara bra mot typ allt verkar det som..
Det är nog inget fel på det, men jag har bara sett ETT typ av täcke där.För att? Täcket från Gekås är av märket Borganäs. Vad är det som är dåligt med det?
Det är nog inget fel på det, men jag har bara sett ETT typ av täcke där.
För att man ska anpassa täckets vikt efter sin egen vikt. Om en är ute efter andra kvalitéer än att det bara är ett täcke som värmer när en sover så anser jag nog att en ska använda tyngdtäcke efter hur det är tänkt att användas terapeutiskt, thats all.