Förbli inloggad på iphone

Pancakes

Trådstartare
Jag trodde att jag hade fixar inställningarna så att jag skulle förbli inloggad men tydligen inte, blir utloggad från buke hela tiden. Ja, jag har bockat i rutan om att jag vill förbli inloggad när jag loggar in. Till råga på det har jag glömt var jag petade i inställningarna senast :o

Hur gör jag för att förbli inloggad?

Om du trycker så du får upp alla öppna fönster så står det "privat" längst ner till vänster. Om det är igång sparas ingen historik eller lösenord. Har du igång privat är det svart runt fönstrena, annars vitt

Hittar inte vart det står privat, men gick in i inställningarna på telefonen och där hade jag privat surfning inställt så förhoppningsvis slipper jag öva mer på användarnamn och lösenord ett tag nu ;)

Tack!

Det står längst ner i vänstra hörnet då du öppnar alla internetfönster. Där kan man lätt växla mellan privat och inte privat. Men skönt att du löste det, är ju lite drygt att behöva logga in jämnt

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig...
Svar
13
· Visningar
629
Senast: Lyan
·
Hundhälsa Längesen jag var inloggad här, men nu behöver jag höra från kunniga hundmänniskor. Min 11-åriga hund fick för två veckor sedan dra ut...
Svar
3
· Visningar
854
Skola & Jobb Vad använder ni för digital Att göra-lista? Jag gick motvilligt ifrån min analoga lista (älskar att stryka!) för en tid sen eftersom jag...
Svar
12
· Visningar
1 134
Senast: elendril
·
Bukefalos Jag har blivit utloggad på min mobil och kan inte komma ihåg mitt lösenord. Jag har flera gånger klickat på "glömt lösenord" men mailet...
Svar
13
· Visningar
1 890
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka