Förbygel med martingal

juvelen

Trådstartare
Någon i detta avlånga land som vet var man får tag i en svart förbygel med martigal, som har resår i själva martingal delen. Alltså i remmarna som går upp till ringarna.
Till rimligt pris.

Sv: Förbygel med martingal

juvelen skrev:
Någon i detta avlånga land som vet var man får tag i en svart förbygel med martigal, som har resår i själva martingal delen. Alltså i remmarna som går upp till ringarna.
Till rimligt pris.

Definiera rimligt pris? :angel:

Knight's har ju en sådan modell (har en brun själv, men det finns ju svart också). Men de kostar en del.

Hästen ska säljas och jag har ingen lust att lägga ut så mycket pengar på den då jag helt ska sluta med ridhästar.

Har sett nya förbyglar för över tusingen och det tycker jag är alldeles för mycket.:eek:

Gör inget om det skulle vara en beg.

Hm... jaa du. Får kika runt o se ifall jag kan hjälpa dig! :)

Nae du. Har letat som en tok nu och har ej hittat någon ännu. Du får nog ragga upp en sådan begagnad, skulle jag tro... :crazy:

kika runt lite på annons sidorna, eller varför inte lägga ut en egen annons?

Jo, jag såg den också. Men tyckte inte det var värt att nämna eftersom det inte gick att köpa från dem. :crazy:

Hööks har denna för 229:-
310177.jpg

Denna för 189:-
310185.jpg

Och denna för 298:-
390104.jpg

Jag har för mig att Börjes har, kolla där! :idea:

Men vad ska du med resår till? Gör resåren någon nytta, och isåfall vad?

Liknande trådar

Utrustning Jag har oturen att ha tre hästar med olika aptit och näringsbehov i hagen. I dagsläget går det inte att dela hagen och det funkar...
Svar
6
· Visningar
471
Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
259
Senast: Kristall10
·
Ridning Hej. Har ett fullblods sto som är föredetta galoppör. Tävlades i 3 år i tidig ålder men sen inte riden på ca 8 år. Köpte henne av... 2
Svar
36
· Visningar
3 227
Senast: Badger
·
Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
615
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka