Företräde i 5 första starterna..

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare lie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 913
L

lie

Gäller det för monte om hästen inte startat i monte innan? Eller är de förbrukade om hästen har startat i (sulky lopp)?

Sv: Företräde i 5 första starterna..

Om hästen har gjort 5 starter är företrädelsestarterna förbrukade oavsett om det är sulky eller sadel den gjort starterna med.

Ja det var det jag funderade på hur det var.. Tack:)

Montékvalar du hästen och åker över till Norge har du 5 företrädes starter. De räknar från 0 när hästen gör som de säger ny karriär. Viktigt dock att påminna när man anmäler att hästen har företrädesstart.

Aha synd att vi inte har som i norge då... Hehe får väl tjata på pappa att åka till norge om vi inte kommer med nånstans....

Liknande trådar

Dressyr Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Svar
7
· Visningar
943
Senast: fio
·
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
496
Senast: Unafraid
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 382
Senast: Edla
·
Gnägg Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en. Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift? Vi har... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 503
Senast: WildHorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår