Vikt o ålder

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Velig
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 521

Velig

Trådstartare
Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt hur mycket kusken får väga?

Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt hur mycket kusken får väga?
För att få köra häst i lopp är det 18 år (ponny löp har jag ingen koll på). Inga viktgränser.

Liknande trådar

Hoppning Jag läser just nu en roman som utspelar sig bland hopp-eliten i England på 1970-talet. Där nämns det att man lägger till bly-vikter på...
Svar
13
· Visningar
1 129
Senast: MimmiNO
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
16
· Visningar
1 046
Senast: Mli
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
655
Senast: Pegasus63
·
Hästhantering Hej på er buke! Vi är inne på att köpa en liten häst (typ minatyrhäst eller shettis) för körning och agility, men då vi inte haft en så...
Svar
16
· Visningar
1 237

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka