Form på schabrak

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare ConnyPonny
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 25
  • Visningar Visningar 1 713
C

ConnyPonny

Tycker ni det är snyggast med rund skärning eller kantig skärning på schabraken?

Bild-245.jpg

Bild-218.jpg

Själv tycker jag att mias "kantiga" är väldigt snygga (synd att jag inte hittade någon bild på dem) fast mias vanliga är ju också snygga!

Aja, vad tycker ni?

Sv: Form på schabrak

Jag tycker att den kantiga är snygg, men inte för spetsiga hörn.
W

35 som tittat och ingen som tittat och bara en som har någon åsikt!:eek:
Skärpning!

kantiga är helt klart snyggast! men då ska kanten vara i typ 90graders vinkel, när dom blir mer utdraget spetsiga är det inget snyggt...

Nä, tycker också det är jättefult när man har schabrak som är utsvänge eller vad man skall säga. Ser ut som man är det i en armé

Jag tycker nog kantiga är snyggast, men MIAS schabrak är väldigt snygga;

bmiassc.jpg

Jag tycker de är lite olika beroende på vilket, de kantiga du hade bild på tyckte jag inte va fint för jag gillade inte färgen :angel:

Nä men färgen kan man ju ha någon annan:idea:
Jag tänkte mer på själva utformningen

utav dom 2 bilderna som du visar tycker jag att det översta är snyggast, det "kantiga". men till min häst har jag nästan bara hoppschabrak....:)

Gillar både och! Har ett mias schabrak (eller tre faktiskt :rofl: ) Alla med rak kant..vet inte varför - kändes väl bara lyxigare.. Jag har ju ingen egen häst så det är bara tävlingsschabrak..

Ett vitt med silver passpoal, marin kant och marint extra kanband.

Ett vitt med guld passpoal med m.brun kant och nougat extra kantband :) mitt favvo och nyaste

Ett svart med grön kant /passpoal nåt spec som jag hittade o var tvungen att köpa! :)

Runt. Jag tycker itne alls att akntigt är snyggt

Kantiga är helt klart snyggast, men dom får inte vara FÖR kantiga.

Jag tycker nog det är snyggast med rundad kant ;)

Liknande trådar

Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
977
Senast: Shixle
·
Hemmet Lite udda trådstart här men jag kunde inte hitta något vid googling.. ÄR det någon här som har IKEAs servis Silversida och kan svara på...
Svar
7
· Visningar
802
Senast: Exile
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
573
Senast: Ramona
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
668
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka