Bukefalos 28 år!

Formiga westerngjord

Liten

Trådstartare
Jag har kommit att tycka mindre och mindre om min gamla trotjänare (sadelgjord i neoprene), så därför ser jag mig om efter alternativ. En mohairgjord blir det definitivt, men jag skulle också vilja ha en mer tryckfördelande sadelgjord. Egentligen är detta något jag vill ha till distanssadeln (bladsadel), men jag tänker att det är större chans att få omdömen här. Jag har kikat på Formigas westerngjord, som jag tycker ser trevlig ut. Är det någon här som har provat den? Jag har ingen direkt erfarenhet av Formigas produkter alls, men läser det mesta jag kommer över. Det vore trevligt att få lite recensioner innan köp, med tanke på att prislappen är ganska saftig.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 523
Senast: Farao
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 352
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nej, jag kunde tydligen inte hålla mig borta från ridningen ändå. :p Även om jag fick ett infall och blixtruttnade och slutade abrupt på...
Svar
0
· Visningar
604
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa AAaaaahhhh denna beslutsångest. Jag har bokat den sista veterinärtiden. Två dygn kvar. Försökte få tiden redan förra veckan men veten...
Svar
10
· Visningar
2 476
Senast: Pancakes
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp