Försäkring

Haukur

Trådstartare
Vilka bolag har dom bästa försäkringarna för katt?
Vad "täcker" försäkringen?
Vad ligger försäkringspremien samt självrisken på?

Katten jag ska försäkra är en Devon rex.

Sv: Försäkring

Vilken försäkring som passar är högst individuellt. Fråga dig själv vad du vill att försäkringen skall täcka.

Livförsäking? Veterinärvård? Avel? Mediciner? Rehabilitering? osv.

Mina katter är alla försäkrade i Agria för att Agria passade mina behov. Jag betalar 1200:- i självrisk och försäkringarna täcker veterinärvård, medciner, rehabilitering, extra kejsarsnitt (hos avelshonan), dolda fel hos kattungar jag föder upp, livförsäkring (på avelshonan)... det är nog allt.

Kul med en till devon rex-fan :D Skall hälsa från mina devon-tjejer att du gjort ett klokt rasval ;)

Liknande trådar

Övr. Katt Jag funderar på att teckna någon form av veterinärvårdsförsäkring för mina katter. Har aldrig tidigare haft katter försäkrade, utan... 2
Svar
32
· Visningar
1 453
Senast: Stinaxkatt
·
Övr. Hund Letade, men hittade inte tidigare försäkringstrådar. Förra året höjde Agria försäkringspremien med 30 procent, kanske för att jag... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
4 334
Senast: Stinaxkatt
·
Övr. Katt Hej! Jag ska försäkra min katt men behöver då veta vad han är för färg. Vi ska göra besiktning snart men vill försäkra han innan det...
Svar
8
· Visningar
613
Senast: Filippa
·
Övr. Katt Hjälp Min katt födde ungar i soffan igår Nu när jag försöker flytta dom till bolådan så bär hon tbx dom till soffan !!! Va gör jag ?
Svar
0
· Visningar
175
Senast: Love
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tråden för spår
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31