Försäkringsfråga

F

Fladde

Undrar det nu som Agria har att man har en sån 125 dagar period vilken dag ska man börja räkna det ifrån?

Sv: Försäkringsfråga

Ja det var det jag menar.
Okej tack..
Fan hehe vår period ggår ut på onsdag och vi ska ditt torsdag eller nån dag i nästa vecka.

Jag brukar boka in återbesöken redan vid första besöket, så vet jag om det blir inom eller utom ramen för självrisken...

Jo det har vi gjort innan med.
Har varit på klinik 5 ggr förra året.
Så sista besöket i Dec sa vetrinären att vi skulle komma tillbaka i början av mars för att kolla så allt går åt rätt hål(ett besök som hade kostat under 800kr)
Men så har hästen börjat klydda en massa så vi vill åka upp nu.

Sånt där e så typiskt.. Min häst avlivades 3 september och försäkringen gick ut 1 sep :smirk: Så vi fick typ förlänga den ett år eller nåt.. Men sen tror jag att dom va schysta och fixade så att det inte behövdes eller nåt sånt..

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är i processen att börja leta lite jobb inom hästnäringen, jobbar just nu på Ridskola. Men känner att det är dags för något...
Svar
2
· Visningar
505
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Fungerar plegicil på människor också? Jag använder det när jag ska börja skritta hästarna vid hand efter boxvila. Effekten är ju...
Svar
9
· Visningar
731
Senast: AbCdE
·
Hästmänniskan Som titeln lyder, är det klokt att köpa en häst på 141cm när man själv är 163? Jag är 19 och väger inte så mycket, men det kan ju... 2
Svar
38
· Visningar
2 985
Senast: Editten
·
Övr. Katt Nu är det dags igen! För varje digitalt deltagande skänker Agria 10sek till katthem. Ska ni vara med? :) Jag tänker filma Kim imorgon...
Svar
2
· Visningar
245
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Hur tycker du att din hund ser ut?
  • Uppdateringstråd 31