Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag tror jag också håller på att bli jaktbiten Trodde aldrig att jag skulle bli det men nu är jag nästan lika angelägen som pappa och komma ut i skogen.
Har klippt ihop en film från dagens tur, med ett sök, en bit av ståndskallet och efter skottet, men den tar ju en evighet att få upp på nätet, då den blev ca 15 minuter lång
ja då har man nog fått en av ungtikarna "förstörd". Efter att ha jobbat jättefint på en älgtjur i ca 40 min så stack de iväg på ett rejält sök.. jag hade fullt sjå o pejla. När jag kommer hem en sväng så ringer det... åhh saknar du en jämthund? Öhhh nä inte än, hon är ute o jobbar: nej hon ligger här i mitt kök o har fått mat o vatten-stackaren var alldeles slut
Jag förvandlades till 10 ggr om o skrek man tar INTE fast en jämthund med jakthalsband eller pejl o tar in dom o ger dom mat o fick till svar; hur kunde hon veta det
Hästmänniskan
Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt.
Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
Hästnyheter Två bolag som står bakom omdiskuterade Viegård Stuteri ska betala höga böter, efter flera händelser rörande vanvård av djur. Trots detta...