Första bäbisalbumet?

aemaria

Trådstartare
Jag vill börja på ett album till min lilla bäbis- ett sånt där man fyller i uppgifter om vikt, foton och annat. Nån som har tips på ett fint sådant? Finns ju mängder att välja mellan!

Jag vill börja på ett album till min lilla bäbis- ett sånt där man fyller i uppgifter om vikt, foton och annat. Nån som har tips på ett fint sådant? Finns ju mängder att välja mellan!
Finns mängder att välja mellan, men ingen har allt (enligt mig ;) ).
Tips är att skapa en fotobok - då lägger du in dina foto som du vill ha dem, samt lägger in vilken text du vill, och var du vill.
Antingen designar du helt själv, eller så finns det färdiga mallar (som går att ändra på). :)

Jag gillar vår :D
boken_om_mig_1.jpg

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag har slut på idéer. Grötpinnar och plättar i all ära, men det börjar kännas tjatigt. Mixad frukt med smörgåsrån likaså. Tips på... 2
Svar
26
· Visningar
1 389
Senast: et_flickan
·
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 548
Senast: julgrisen
·
Hemmet Har rensat foton i mobilen idag och inser att jag har flera foton jag vill ha utskrivna och också några teman jag vill göra fotoböcker...
Svar
17
· Visningar
413
Senast: cute_beast
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
789
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025