Minerva Trådstartare 25 Sept 2007 #1 Jag vet, man ser inte så mkt, o de är inte såå söta när de är nyfödda... Men jag kan inte hålla mig nu!!! Bukefalister låt mig presentera! Laponias Survivor "??" e. Jacktales Character u. Ratcatcher´s Lent Lily
Jag vet, man ser inte så mkt, o de är inte såå söta när de är nyfödda... Men jag kan inte hålla mig nu!!! Bukefalister låt mig presentera! Laponias Survivor "??" e. Jacktales Character u. Ratcatcher´s Lent Lily
Minerva Trådstartare 25 Sept 2007 #2 Sv: Första bilden på valpis!!! VARFÖR GÅR DET INTE?!?! jaja gå in på denna andress då Valpis
M mariiiA 25 Sept 2007 #4 Sv: Första bilden på valpis!!! ååh. alltså det finns inget så sött somhundvalpar!
Minerva Trådstartare 26 Sept 2007 #6 Sv: Första bilden på valpis!!! haha absolut kommer det bli surre ^^ haha njö jag vet inte än Men det ska väl ni hjälpa mej med riktigt?!?!
Sv: Första bilden på valpis!!! haha absolut kommer det bli surre ^^ haha njö jag vet inte än Men det ska väl ni hjälpa mej med riktigt?!?!
Minerva Trådstartare 26 Sept 2007 #7 Sv: Första bilden på valpis!!! visst gör det inte? fast än så är hon inte såå söt vänta bara tills jag bombar er när hon har öppnat ögonen
Sv: Första bilden på valpis!!! visst gör det inte? fast än så är hon inte såå söt vänta bara tills jag bombar er när hon har öppnat ögonen
barajag... 26 Sept 2007 #8 Sv: Första bilden på valpis!!! Vilken ras är det? Går ju inte att avläsa från den bilden...