Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hm, har fatt min dator fixad, och ingenting ar som det ska pa tangentbordet. Kan man andra installningarna pa nat satt. Jag vill ha svenskt tangentbordsinstallning!!! (har ett svenskt tangentbord sa det skulle underlatta lite)
Har du en liten ruta till vänster om snabbmenyn (där klockan sitter) där det står En? Prova klicka där och välj svenska (men då måste kanske os:et vara installerat med en svensk version?)...
jag vet inte hur många gånger jag har lyckats med det där utan att veta det och innan jag kom på vad det va ! jisses då åkte nästan datan ut genom fönstret eller nått vart så sur för man kan ju inte göra smilisar eller nått på msn då heller... vart jätte sur.. men sen så sa killen min: du har engelska.... då fatta jag haha då tänkte jag för mig själv: smart din blondi!.. så nu kollar jag det först när det inte blir som jag vill
Kropp & Själ
Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...