Fortsättning på bildtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag förstår inte vad du menar med "arbetsskadad"? Trodde också att du jobbar som lastbilschaufför och får inte riktigt ihop det.
Vet att du fotar en del på fritiden, men så länge du inte är fotograf så är det en hobby och inget du kan bli arbetsskadad av. Jag la inte ens märket till den skuggan du nämnde och tycker faktiskt att den är en del av bilden. Jag är allergisk mot att allt ska vara "perfekt". Som flera andra sagt, det var en rätt konstig kommentar i en tråd där folk lägger upp bilder på sig själva just for fun.

@Sleepan helt underbar bild! :heart
Jag får en känsla av att jag sett dig någon gång, men kan inte peka ut var eller när. Inte så att vi pratade eller fick kontakt eller något... :confused:

Tack 🥰
Men åh, vad spännande, haha! 😁😁
 
Oups! Mitt kriminella gäng blev precis avslöjat 😬 😅

Tur att jag la till "inte så att vi pratade eller fick kontakt" då, det kanske kan rädda oss... lite! 😆

;)

______________________________________
Men ja! Nu föll poletten ner! Jag måste ha sett dig i uniform @Sleepan! 😁

Haha, sjukt 😅
Gissar att du också bor i Sveriges näst största stad då 😁
 
Haha, sjukt 😅
Gissar att du också bor i Sveriges näst största stad då 😁
Haha, ja verkligen! 🤣

Nej, men jag gör ju inte det! Jag brukade dock bo där och har alltid spenderat mycket tid i där även i de perioder jag inte bott där. Nu går jag i skolan där men bor i en annan stad så pga viruset har jag inte varit där på snart en månad (varför går tiden så snabbt? 😮).
 
Jag förstår inte vad du menar med "arbetsskadad"? Trodde också att du jobbar som lastbilschaufför och får inte riktigt ihop det.
Vet att du fotar en del på fritiden, men så länge du inte är fotograf så är det en hobby och inget du kan bli arbetsskadad av. Jag la inte ens märket till den skuggan du nämnde och tycker faktiskt att den är en del av bilden. Jag är allergisk mot att allt ska vara "perfekt". Som flera andra sagt, det var en rätt konstig kommentar i en tråd där folk lägger upp bilder på sig själva just for fun.
Nu står ju arbetsskadad inom situationstecken men ofta säger man ju det trots att man inte just arbetar med något tex kan man inte titta på en film med hästar för att man är "arbetsskadad" och inte tycker det är rimligt med hur de beter sig på film etc.

Jag läser kommentaren som jag kana inte sluta titta och undra över skuggan i bilden, vad är det. Snarare än att det skulle vara något fel på bilden.
 
62DE5D04-DFE0-4EBC-B29C-2254CACF2649.jpeg

Jag ligger där någonstans under bumlingen:angel::love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 496
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 789
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 956
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 917
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp