JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
(Travronden)
Jägersrotränaren Tomas Malmqivst vann nyligen Derbyt med Nice Little Ärt och Ålborg Stora Pris med Nick Nock i Danmark.
Igår sprang Ypperlige Liss danskt rekord för utlandsfödda treåringar.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
(Travronden)
Jägersrotränaren Tomas Malmqvist vann Danskt...
Hästnyheter
(Travronden)
Jägersrotränaren Tomas Malmqvist har siktet mot de danska Derby-kvalen med såväl Nice...
Hästnyheter
(Travronden)
Tomas Malmqvists danske Derbyvinnare Nice Little Ärt ska närmast ut i Ålborg Store Pris...
Hästnyheter
(Travronden)
Tomas Malmqvist-tränade Nick Nock vann på...
Tjockistråden 4
Kropp & Själ Inte vägt eller mätt mig ännu sen jag började om med att regga i lifesum. Hållt ganska max 1500 kcal de senaste dagarna, idag lite över...
Fjordfrälst
Alldeles nyss
Svar: 553
Visningar: 42 366
Allmänt
Vad läser du just nu?
Kultur Jag har hittar en deckarserie som utspelar sig på Island och som är annorlunda på ett trevligt sätt. Första delen heter Hildur och...
Silver Girl
3 minuter sedan
Svar: 1 633
Visningar: 77 610
Allmänt
Höstföräldrar 2023
Gravid - 1år Oj, det lät långt emellan tycker jag. Med storebror som är 3,5 år nu vet jag åtminstone att vi hade en kontroll vid 2,5 år, jag tror...
Human
23 minuter sedan
Svar: 543
Visningar: 61 195
Barn
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Lily har bestämt sig för att överge lägenheten. Nu bor hon på balkongen. Vädret är fantastiskt och jag har satt ett kompostgaller vid...
Red_Chili
11 minuter sedan
Svar: 1 429
Visningar: 87 920
Hund
Oseriös avel 2023
Svar: 1 945
Visningar: 188 126
Hund
Akvarietråden V
Övr. Djur Nu har mina guramis en ny kull :rofl:
De små ligger precis under vattenytan igen. Jag ska flytta dem senare till ett räkakvarium. Har...
Red_Chili
33 minuter sedan
Svar: 1 465
Visningar: 44 812
Djur