Det var tydligen inte tillräckligt blött att vara ute i regnet 
De fick sig varsin mag-och-ben-dusch
Tinja ser alltid så muppig ut när hon är blöt
De fick sig varsin mag-och-ben-dusch

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lyllos.Vi har fått snö. Hundarna galna.dessvärre sommardäck på bägge bilarna varav den ena står på domkraften för vi har lämnat in däcket med punka, så kan inte byta på den andra. Men snön brukar ju inte ligga kvar så länge så den försvinner nog..
Det började som spöregn igår och gick över till snö på em idag. Men det ligger nog tyvärr inte kvar så länge :SLyllos.
Vi har bara mörker, regn och kletlera![]()
Men helledudingen dåMitt i ett lekryck fick jag gå ut och agera barnmorska. Så nu har de påbörjat sniderier i gipset i sovrumsväggen och ätit sönder en yllefilt.
Men jag fick ut en sån här, så det kan väl vara okej!
Men neeej jag dör sötdödenMitt i ett lekryck fick jag gå ut och agera barnmorska. Så nu har de påbörjat sniderier i gipset i sovrumsväggen och ätit sönder en yllefilt.
Men jag fick ut en sån här, så det kan väl vara okej!
Vilken fantastiskt söt kalv @MigoMen är det inte lite sent att kalva nu? Visst, det är väl en tålig ras, men ändå?
Åker till Stockholm nästa helg igen och har eventuellt möjlighet att ses på lördagen (4:e) om några stockholmare kan det.![]()
Kor brunstar året om och betäcks beroende på när man vill att de ska laktera! Men nästa kalv kommer vi betäcka så att den kommer under betessäsong.Vilken fantastiskt söt kalv @MigoMen är det inte lite sent att kalva nu? Visst, det är väl en tålig ras, men ändå?