fortsättning på shoppingtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.

sofiaspel

Trådstartare
den gamla tråden verkar ha försvunnit så jag startar en ny :idea:

Inga:
Produktbilder
Copyrightbilder

Här visar vi bara upp vad vi har handlat till våra älsklingar :love:

Sv: fortsättning på shoppingtråden

köpte dessa skydd från Event idag i en lokal ridsport affär, 298 kr/par
21637414.jpg

en till bild

Hoppas moderator låter den vara, det var/är ju tyvärr sagt att den inte skulle få återuppstå igen om den förra inte sköttes.

Men, här är senaste fyndet:

N.E.W X-country fleece XL benskydd, fram. Om hästen ser konstig ut på benet så är det helt rätt iakttaget, ÅF skickade mig massa olika skydd att prova ut rätt storlek, så benet är virat i gladpack från ovan knä ner till under kotan :angel:

thumbnail.aspx

thumbnail.aspx

thumbnail.aspx

Kanonnöjd med skydden, haft airflowvarianten förr, men måste säga jag är KÄR i luddet i dem här, syns inte på bild men är tjockt, tjockt ulligt ludd i dem. Och skena för senan, och passad eperfekt :love: (Fram, bak gav vi upp, N.E.W:s modellhäst måste vara från en annan planet..)

Beställt två Pfiff-schabrak,blev sugen på det gråa från förra shoppingtråden som Feel köpte:idea:
DSC00211.jpg

tror iof inte att denna kommer få vara kvar då vissa inte respekterade reglerna...:smirk:

Men det jag senast köpte var ett amgio insulator stable heavy på rea!:D och 20mm sporrar m remmar och sporrskydd.Och ett länd täcke från horseguard;)

Snygga skydd! Vet du om de finns i vitt?

Snyggt!!

Idag har jag shoppat på h**ks och hor*e i Uppl. Väsby..

Det blev lite smått;

Tävlingsskjorta
Dressyrspö
Tävlings-nummerlapp (har tappat bort min jag hade)
Schabrak med strass :love: (brukar inte gilla för mycket blingbling men detta var skitsnyggt)
Lädertyglar

Bilder kommer... om jag kommer ihåg :p

Senaste jag köpte var en blå JWhjälm och röda Tretornstövlar :D
Har iofs inte hämtat stövlarna än, ska göra det på måndag eller tisdag för affären var stängd under helgen :(

Just det! Nu kommer jag ihåg! Såg dem ju i förra tråden om jag inte missminner mig :)

De fanns med både i förra shoppingtråden och i en annan tråd under dressyr (i alla fall vad jag har för mig).

jag har precis beställt ett ridtäcke i fleece, brunt med beiget kantband och vit paspoal, vit brodyr "Durito". :laugh:

ungponnyns första ridtäcke som han ska ha till hösten.

han är ju gulbrunskäck och passar perfekt i beige/brunt/vitt-kombinationer :)

sen "måste" jag handla mer grejer, vi ska flytta till Gbg slutet av augusti och behöver grejer tills dess.
hästen har inga transportskydd, inga täcken öht, behöver uppdatera stallapotek och div smörjor.
:)
har han hemma hos föräldrarnas gård nu så man är ju van att man har allt här hemma men nu när "hästen ska flytta hemifrån" så behvöer jag lite egna grejer av vissa saker.

ska beställa ett Amigo turnout i brun/khaki samt ett likadant cooler i samma färg :)

ååh sånna gosiga skydd skulle min pålle vilja ha! Hur är dom i storlekarna? Såg att du hade M bara?

Idag var jag och tittade lite på hööks rean, det blev en rosarandig långärrmad piké tröja (rugbytröja) för 114 kr och ett par gråa fleeceridvantar för 19 kr :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Någon som vet? Hittar gamla trådar här på Buke om snösulor av olika slag. Många rekommenderar ”Joursulan” men dessa verkar ha försvunnit...
Svar
8
· Visningar
915
Senast: WildHorse
·
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom... 30 31 32
Svar
620
· Visningar
36 399
Senast: sweep
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
635
Fordon Hittade bara gamla trådar så det får bli en ny! Hjälp en okunnig. Behöver lämna in bilen på lite tillfixning. Den är fyra-fem år...
Svar
0
· Visningar
160
Senast: VLMF
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka