A
asmodeus
Jaha, det blev panik efter att ha letat järnet men det finns inte ETT enda undertäcke som andas, förutom svettäckena, men de har inga kryssgjordar och inga dubbla spännen fram=sladdriga och åker bakåt. Så jag har fått kasta in handduken och köpa ett till thermotäcke åt honom, enbart som undertäcke till det ofodrade Rhinotäcket med halvhals.
Men ska jag bli tvungen så ska jag åtminstone köpa rätt märke och den tjocklek på fyllningen jag var ute efter så det blev ett Rambo Insulator Stall,150 grams fyllning, marinblått.
Jag tror att jag ska slå mig in på täckesmarkanden. Det finns ju en tydlig brist ju!! För varma täcken helt enkelt, eller täcken helt utan fyllning. Vad är det för tok??
Men ska jag bli tvungen så ska jag åtminstone köpa rätt märke och den tjocklek på fyllningen jag var ute efter så det blev ett Rambo Insulator Stall,150 grams fyllning, marinblått.

Jag tror att jag ska slå mig in på täckesmarkanden. Det finns ju en tydlig brist ju!! För varma täcken helt enkelt, eller täcken helt utan fyllning. Vad är det för tok??