Bukefalos 28 år!

Forumlänkar i nederkant borta?

zassoo

Trådstartare
Har snabblänkarna till de olika forumdelarna som förut fanns i nederkanten på sidan försvunnit? :confused:
Trodde först det var min telefon som var konstig men nu är det likadant på datorn.

Om de är borta tycker jag det är synd, de är praktiska eftersom man slipper scrolla upp till toppen igen varenda gång.
 
Sv: Forumlänkar i nederkant borta?

Jag saknar också att kunna klicka mig vidare där nere. Framförallt när jag surfar från telefonen och plattan, på datorn finns ju som sagt homeknappen (även om jag vant mig av vid att använda den).
 
Sv: Forumlänkar i nederkant borta?

För mig är det nästan lättare med mobilen, på iPhonen klickar man bara högst upp på skärmen så svischar den högst upp på sidan igen. Men jag saknar länkarna :p
 
Sv: Forumlänkar i nederkant borta?

Jag vill också ha tillbaka länkarna i nederkant. Mycket mer praktiskt vid datorn!
 
Sv: Forumlänkar i nederkant borta?

Jag sällar mig också till skaran som vill ha tillbaka länkarna - man blir så trött i scroller-fingret annars :p

(Vad är homeknappen för något?)

EDIT: Hittade nämnda knapp, se där en funktion jag inte vetat om!
 
Sv: Forumlänkar i nederkant borta?

En annan funktion som finns är länken Topp som finns långt ned till höger.

Jag räknade med att en och annan ville ha tillbaka länkarna när man vant sig med att ha dem där nere. Vi får se, det känns lite som dubbelt och att det borde kunna fungera ändå. Sidorna kan möjligen gå lite snabbare att ladda när de är borta.
 
Sv: Forumlänkar i nederkant borta?

Jag kommer ihåg när du bytte från att ha länkarna i vänsterkant till att ha dem i över- och underkant. Vilket liv det var då :D Men nu har jag vant mig vid att ha dem där nere och tycker det är mycket praktiskt! :)
 
Sv: Forumlänkar i nederkant borta?

Har snabblänkarna till de olika forumdelarna som förut fanns i nederkanten på sidan försvunnit? :confused:
Trodde först det var min telefon som var konstig men nu är det likadant på datorn.

Om de är borta tycker jag det är synd, de är praktiska eftersom man slipper scrolla upp till toppen igen varenda gång.
Skönt att det där är borta :bow:. Mer av allt onödigt plotter borde tas bort så att allt blir mera snabbare :idea:
 
Sv: Forumlänkar i nederkant borta?

Är det nu man skamset ska erkänna att man aldrig ens märkt att länkarna fanns i nederkant? :o
 
Sv: Forumlänkar i nederkant borta?

Haha det är ju lite illa :p Då gjorde det inte så stor skillnad för dig i alla fall ;)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Sensommaren har inte riktigt varit som jag hoppats. Ingenting har blivit riktigt bra, men var väl inte så många grejer som hänt än...
Svar
2
· Visningar
865
Senast: Bison
·
  • Artikel
Dagbok Den bättre känslan inombords som jag började känna i början av mars har hållt i sig. Det känns som att det har ljusnat - både om dagarna...
Svar
1
· Visningar
919
Senast: _Taggis_
·
  • Artikel
Dagbok Under 2021 var jag vid två skilda tillfällen med om situationer där jag trodde att jag skulle bli dödad. Nu blev jag inte det, men det...
Svar
13
· Visningar
1 332
Senast: Nytant
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 585
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp