Vad baserar du den uppfattningen på om du nu vet så lite om kvinnor?Eftersom forumet har blivit så PK idag så framgår det ännu mindre om vad kvinnor snackar om. För nog tror jag att det är en helt annan jargong bland kvinnor i kompisgänget.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad baserar du den uppfattningen på om du nu vet så lite om kvinnor?Eftersom forumet har blivit så PK idag så framgår det ännu mindre om vad kvinnor snackar om. För nog tror jag att det är en helt annan jargong bland kvinnor i kompisgänget.
Vad baserar du den uppfattningen på om du nu vet så lite om kvinnor?Du har fel.
Sluta dilla om "kvinnors jargong" då.Jag är inte intresserad av att starta en sån diskussion.
Jag har börjat se saker med nya ögon (ex dåliga relationer, feminism etc), allmänbildning, sällskap i situationer där man saknat någon att prata med, träffat @kimmis87och mycket mer.
Det är ett familjärt forum med väldigt mycket kunskap. Jag tycker att det är toppen. @athena_arabians Sabatonlåtar i "vad pysslar vi med" när jag låg inne på den där helknäppa undersökningen ligger ju också kvar i minnet![]()
Jag är inte intresserad av att starta en sån diskussion.
Ja det var en.. knepig situation. Det var fint att man hade buke som sällskap när de höll mig vaken om nätternaÅh, det var så lite såDet var verkligen hemskt att läsa om vad du var med om så kunde vi bidra till att göra det lite mer uthärdligt blir jag glad
![]()
Det har du ingen aning om.För nog tror jag att det är en helt annan jargong bland kvinnor i kompisgänget.
Det har du ingen aning om.
Det vanligare klagomålet är ju däremot att fasaden spricker av anonymiteten vid skärmen så att folk är mindre PK där än IRL. IRL goddammit.
Fast vi måste väl få lov att svara personer som skriver? Eller ska vissa vara fredade från frågor på sina påståenden? Det där hade jag svarat likadant på oavsett vem som skrev det.Måste vi i den här tråden också?![]()
Fast vi måste väl få lov att svara personer som skriver? Eller ska vissa vara fredade från frågor på sina påståenden? Det där hade jag svarat likadant på oavsett vem som skrev det.
Jovisst, jag håller med dig om att trådar sabbas. Men vi kan ju knappast enas om att inte svara vissa personer. Det vore mobbing.Vem som helst får såklart lov att svara vem som helst. Det är ju tanken med ett forum. Men när samma användare drar ner tråd efter tråd i träsket, om och om igen kring exakt samma ämnen utan minsta tillstymmelse till att vara mottaglig för just svaren så är ju frågan om diskussionerna ger mer än vad de tar. Mitt svar är nej. Jag tycker bara att det sabbar annars intressanta trådar. Men det är min högst personliga åsikt.
Jovisst, jag håller med dig om att trådar sabbas. Men vi kan ju knappast enas om att inte svara vissa personer. Det vore mobbing.
Du brukar väl själv svara, såvitt jag minns.
Om alla resonerade så skulle orimligheter få stå oemotsagda. Det tror jag aldrig att du kan begära av ett stort forum. Reagerar inte den ena så gör den andra det. Och han skulle ju lätt själv kunna stoppa långkörarna.Nej, jag menar absolut inte att sluta svara en viss användare utan snarare att kanske undvika dessa evighetsdiskussioner som bara går i cirklar tråd efter tråd efter tråd. Jag diskuterar gärna med @Hero om helt andra saker än kvinnor som homogen grupp. Det var länge sen nu jag gav mig in i en sån långkörare.
Om alla resonerade så skulle orimligheter få stå oemotsagda. Det tror jag aldrig att du kan begära av ett stort forum. Reagerar inte den ena så gör den andra det.
Och han skulle ju lätt själv kunna stoppa långkörarna.
Och jag flikar in min. Men det var det sista i det spåret för mig.Jag begär inte, jag flikar in min åsikt kring det. Kanske känner någon likadant och slutar ta diskussionerna, kanske inte.
Vilket han inte gör.
Lite input från omvärlden och kravlös mänsklig kontakt.Buke har inte givet mig någonting!
Ok Förutom ett större umgängeskrets, kontaktnät, vänner, självförtroende, socialt utvecklande och bättre liv vad Har Buke gjort för mig? Inget!
Vad har buke gjort för er?
Ja gud ja!! Herregud vad vissa navändare var elaka. Gick ihop i små mobbingklungor och attackerade både till höger och vänster.Jag tycker Buke är mycket mer snällt och mjäkigt nuförtiden. Och PK.
När jag började hänga här på stallet-tiden såg det helt annorlunda ut.