Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra idé, vad kallas ett sånt?Tänker spontant sånadär man kan ha tandborsten i när man ska ut och resa. Typ:
Visa bifogad fil 60292
Pennskrin i tyg?
Som nån annan föreslog, sånt där till tandborstar? Glasögonfodral, någon form av pennskrin?
Smart! Får söka på det och se vad jag hittar! Metall känns spontant som bästa materialetJag har ett pennskrin i metall för sådana ändamål.
Intressant! Det ska jag absolut kolla uppDu kan även ta en bivaxduk och vika till ett fodral som du sedan försluter med en snodd.
Jag skulle inte vilja förvara bestick jag ska stoppa i munnen nära mjukplast utan att veta att plasten är matsäker.Jag tänkte också på ett pennfack. Ett såant där billigt i mjuk plast och dragkedja borde gå utmärkt tycker jag.![]()
Det är säkert klokt, så långt tänkte inte jag. Mina första tankar brukar vara billigt och tillgängligt. Å andra sidan brukade jag i skolåldern stoppa pennorna i munnen också - det säger väl en del.Jag skulle inte vilja förvara bestick jag ska stoppa i munnen nära mjukplast utan att veta att plasten är matsäker.
Bra idé, vad kallas ett sånt?
Jag tar med mig gaffel, kniv och en liten sked till jobbet varje dag i min ryggsäck. Hittills inte hittat någon bra förvaringslösning. Skulle vilja ha något som jag kan återanvända och göra rent. Tips?
"Bananfordral" i plast?Jag tar med mig gaffel, kniv och en liten sked till jobbet varje dag i min ryggsäck. Hittills inte hittat någon bra förvaringslösning. Skulle vilja ha något som jag kan återanvända och göra rent. Tips?