Förvaring

ulle.j

Trådstartare
Undrar bara hur/var ni förvarar era lädersaker som ni inte använder? Har en hel del träns och annat som jag inte använder och det tar så stor plats om det bara hänger i sadelkammaren... Nån som har nåt bra förslag?? Tack på förhand!!:banana:

Sv: Förvaring

Jag säljer allt sådant. Så har man råd att köpa nytt. ;)

Sälja?? hemska tanke!:eek: :angel:

jag har jättesvårt för att sälja gamla prylar, iaf hästsaker. Jag har donerat en gammal stallåda som jag mina gamla täcken, träns och diverse annat i :)

jag slarvar bort alla mina saker men så har ja en låda i skåpet i stallet och en i källaren som jag har gamla träns å sånt som jag inte använder. de ligger väl där å möglar.. jag smörjer dem en gång om året typ.

Liknande trådar

Utrustning Är det nån här som testat dessa stigbyglar eller har nått annat bra tips? Jag är ute efter typ freejump men som är säkrare än just...
Svar
7
· Visningar
571
Övr. Hund Försöker slippa ett bilbyte och ändå få in tre hundar, så kikar på lite olika lösningar. För det första ska en ny takbox inhandlas...
Svar
17
· Visningar
1 047
Senast: BornAgain
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 445
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
879
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka