förvaring ..???

zazza girl

Trådstartare
hur ha ni gjort när ni inte ha någon häst med eran utrustning , hur ha ni förvarat de ..??
som sadel och täcken och andra läder saker ....???

tacksam för tips hur man kan förvara det ... !!

Sv: förvaring ..???

Jag har mina täcken upphängd i en bod över sommaren, på vintern tar jag in dom i stallet och förvarar dom på en planka som hängde i taket och i en låda.

Sadlarna har jag i ena nden av stallgången då jag inte har nån sadelkammare, de hänger på sadelhängare med sadelskydd. Schabrak och dyl. ligger på en hylla ovanför sadlarna.
Träns hänger bredvid sadlarna på tränshängare.

Benskydd och småsaker ligger i korgar på en hylla. Grimmor som blir över, martingal, grimskaft, reflexbrösta och sådant hänger på krokar ovanför lådan jag har täckena i.

Hjälmar ligger på en hylla. Foder står i tunnor och fodertillskott på en hylla ovanför.

Liknande trådar

Utrustning Hur står/förvarar ni era hästtransporter? Ska köpa min första transport och funderar lite på hur jag ska förvara det. Har ni några tips...
Svar
8
· Visningar
346
Senast: lillan222
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 094
Senast: Görel
·
Utrustning Hej jag söker tips på kläder som inte ger mig och hästen statisk elektrisitet. Jag har förstått att syntetiska material går bort och att...
Svar
0
· Visningar
143
Senast: Islaend
·
Hemmet Nu har vi bott i huset i ett år! 😊🎂 Det har gått så fort och vi har ännu inte fått nån snits på det här med förvaring och organisering...
Svar
0
· Visningar
143

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka