Förvirrad

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare kowe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 977
K

kowe

Hej alla mina älskade hästkompisar:) Jag har ett litet problem och det är att hästar i allmänhet inte gillar mig. Hästarna tycker inte om att jag klappar dom och så.. Mitt andra problem är min rädsla för hästavföring, som jag inte tycker är så kul sedan jag sov i min kompis stall, vad ska jag göra? Mår dåligt av detta. Svara gärna! Kram Elisabeht. :confused:

Sv: Förvirrad

Hej alla mina älskade hästkompisar:) Jag har ett litet problem och det är att hästar i allmänhet inte gillar mig. Hästarna tycker inte om att jag klappar dom och så.. Mitt andra problem är min rädsla för hästavföring, som jag inte tycker är så kul sedan jag sov i min kompis stall, vad ska jag göra? Mår dåligt av detta. Svara gärna! Kram Elisabeht. :confused:

för det första så klappar man INTE en häst, detta kan ofta framstå som nåt ovänligt, man smeker längst med hårremmen, sen så kan ja inte säga mer, problemet sitter hos dig alltså så kan du bara lösa det.. när ja kollar på ditt andra inlägg du skrivit så verkar det inte gå så bra o rida heller? vad jag tror är att antingen så kan du inte hästar eller så är du rädd?!

Hmm, måste bara säga det att dina trådar du startar är lite..underliga ;) skämtar du el. är det på allvar?

Hästarna kanske känner att du är osäker, eller så beror det på vad det är för hästar du träffar, vissa gillar helt enkelt inte att bli gosade med, eller klappade.
Har själv en valack på 7 år som tycker matte e jobbig som vill kramas & pussas:love:

Avföringen behöver du absolut inte vara rädd för:)
Inget farligt med den.
Man använder en grep när man tar bort bajset från boxen/spiltan, så du behöver inte använda händerna:idea:

Liknande trådar

Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
874
Senast: Squie
·
Relationer Hej, Jag vet inte riktigt hur jag ska bete mig i denna situationen och buke brukar ju vara fantastiskt. Ett par gånger om året är vi...
Svar
14
· Visningar
1 251
Senast: Anna-Bella
·
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
2
· Visningar
1 317
Senast: Edla
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
509
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka