Förvirrad

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare Jasione
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 686
J

Jasione

Nu har jag helt tappat bort mig, hur ser de här med avdelningar ut ? A och B som kommer upp när man ska anmäla sig ? jag har för mig att den ina är en unghästklass, eller är jag helt ute och cyklar ? sen har jag en fråga till alla dessa A:0 osv. har en gång kunnat detta men har glömt xd

Sv: Förvirrad

Avd B är även öppen nu mera för äldre hästar, och alla kan rida runt banan och få rosett vid felfri ritt. Ingen omhoppning och ingen tid bara man håller sig inom maxtiden. Bara att välja.

Dock är det någon regel som säger att man inte får rida avd B och A på samma tävling, med hur den reglen ser ut vet jag itne men svaret finns i TR.

Sv: Förvirrad

Avd B är för unghästar eller äldre hästar som inte ska gå mot klockan. Som life säger finns det en regel, jag troor att det är att du til lexempel inte får rida 1 m avd B och sen rida avd A på 110, tvärtom är däremot tillåtet.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sedan drygt två veckor tillbaka bara min 13-åriga whippet kvar. Hon har sedan hon var valp varit helt okomplicerad med att...
Svar
9
· Visningar
855
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla... 7 8 9
Svar
174
· Visningar
7 911
Senast: BernT
·
Relationer Hej! Vill väll mest skriva av mig. Jag och mitt nu ex hade varit tillsammans i 4 år och bott ihop i 3 år. Jag hade ett samtal med...
Svar
6
· Visningar
1 000
Senast: cewe
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
2 004
Senast: doppler
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka