Foton av Globus sadlar

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare AnneS
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 041
A

AnneS

Er det noen som har foto av Globus sadlar på häst, med og uten rytter? :)

Sv: Foton av Globus sadlar

Takk, jeg vet ;) men jeg vil gjerne se foton på häst.

Här har du min hemsida:
http://photobucket.com/albums/y169/Diabolical_Kitten/

Där har du gamla bilde rpå min häst (Nasse) och nyaare bilder (Nasse 010905)
och ännu nyare bilder (förra veckan) finner du under Passier PSL. Jag ahr min Globus kvar, så vill du se andra bilder så säg abra till så fixar jag det. Hästen rygg är endast 44,5 cm lång, sadeln är en 18". Så den är KORT.
Men frågan är ju om xden är kort nog för din häst...

Tusen takk :) Wow, det er jo en kort sadel ja, når hästen inte är lengre enn 44,5 For en nyyydelig häst forresten :love:

Tackar ;)

Dock kanske vissa bilder är missvisande (kommer inte ihåg, och är för lat för att ladda bilderna) jag vet inte om jag ahr visat var hans rygg slutar, men sadeln är precis kort nog. Albion är även så korta, en 18" är också kort nog på min häst.

Liknande trådar

Utrustning Hei, Er det noen som har disse og som kan legge ut et bilde på hvor mye de utløser/åpner seg? Finner ingen info på nettet.
Svar
13
· Visningar
555
Senast: Jeps
·
Utrustning Jag har hittat en Globus Clic begagnad som ägaren inte vet vidden på, ngn som vet vart den märkningen sitter? Det är bra pris så jag...
Svar
0
· Visningar
188
Senast: Aleel
·
Utrustning Jag vill gärna veta mer om bomlösa sadlar då jag inte har någon erfarenhet av dessa. Är de skonsammare mot hästen i jämförelse med en...
Svar
5
· Visningar
332
Utrustning Vilka här har provat Taurs nyare sadlar, alltså de släppta typ senaste 3 åren? Jag provade Gaiter version 1 och sålde den nästan...
Svar
10
· Visningar
753

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Besiktning nödvändig?
  • Hingstvalsfunderingar 2025
  • Dressyrsnack nummer 18
Tillbaka