Bukefalos 28 år!

A

anonym_a_jag

Om jag tar ett foto med min systemkamera. på lägsta upplösnign eller vad man ska kalla det, 1936*1288

Hur stort kan man då förstora fotot om man ska framkalla det i en fotobutik utan att kvaliten försämras?

För jag har fotat ett snyggt foto och vill ha det framkallat på ett ganska sort fotopapper.. men vet ej hur stort jag kan ha för att det ska se bra ut..
 
Sv: foton

18*24 ungefär står det på den sidan jag använder mig av...

Jag fotar alltid med högsta möjliga storlek och bästa kvalite så kan man ha möjlighet sedan att variera sig med bilderna...
 
Sv: foton

Plåta alltid med högsta kvalité och högsta upplösning! knappt 2000X1300 går inte att göra jättestora saker av, tyvärr.

Däremot kanske du kan interpolera upp den till runt 2500-3000 på längsta sidan.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 607
Hästhantering Precis som rubriken säger har jag en häst som är svår/jobbig att sko. Jag vet varför - en hovslagare har varit dum mot honom en gång -...
2
Svar
29
· Visningar
1 615
Senast: Askur2017
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
11 958
Senast: tott
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 726
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp