JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Finns det någon fototråd? Hittade ingen så tänkte jag skapar en. Måste vara fler här som gillar att fota. Vad har ni för kameror, objektiv osv?
Här är mina senaste bild, börjat tycka det är kul att fota på vatten för tillfället.
Kropp & Själ
Jag har för flera år sedan fått mitt ledbrosk i ena foten söndertrampat av min käre Kanalj som hade bråttom in från hagen en...
Fritid
Hej på er!
Är det några andra här som gillar att skriva för hand eller på datorn, berättelse, noveller, böcker eller bara rent ut av...
Kropp & Själ
Hej!
Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader.
Jag fick första...
2
3
4
Kropp & Själ
I sommar verkar jag bli ensam med semester här hemma. Jag har egentligen inga problem med att vara hemma, har hur många projekt som...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Det spelar ingen roll. För en liten hund lär det inte bli så stor prisskillnad heller, men generellt är receptbelagda preparat lite...
Malibu_Stacy
22 minuter sedan
Svar: 1 417
Visningar: 87 157
Hund
Somna in hemma
Hundhälsa Det är min mardröm att de ska somna in sådär pang bom. Vet inte om jag hade klarat av det. 💔 Det är hemskt att ta beslutet men då kan...
mysboll
25 minuter sedan
Svar: 30
Visningar: 1 657
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Åh, mammas bästa kompis hade en katt vid namnet Smulan som gick bort häromdagen 🥺 Men hon skulle ha fyllt 20 år i sommar och det gick...
Asko
Idag kl 13:14
Svar: 1 192
Visningar: 63 262
Katt